Reklamacija i povraćaj robe

Prodajni centar Eparhije šumadijske posluje  u skladu sa zakonima Republike Srbije i poštuje prava svojih kupaca.


Reklamacije i povraćaj robe možemo podeliti u dve osnovne grupe:

1. Reklamacija u trenutku dostavljanja robe ako je:

Pošiljka otvorena, oštećena, nekompletna ili ne odgovara specifikaciji računa koji se nalazi u pošiljci (ovo morate utvrditi na licu mesta, ispred kurira proveriti robu i odmah reagujte). Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi prijavite neispravnost kasnije ili nekompletnost pošiljke reklamacija neće biti uvažena.

2. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda

U tom slučaju, putem emaila ili telefonom obaveštavate nas o kakvom se funkcionalnom nedostatku radi. Molimo Vas da u opisu budete detaljni i eventualno pošaljete fotografiju oštećenog proizvoda na našu email adresu  admin@eparhija.rs .

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena i u orginalnoj ambalaži.

Troškove dostave robe za reklamaciju snosi kupac.

Nakon utvrđivanja funkcionalne neispravnosti u dogovoru sa našom službom za reklamacije, robu ćemo Vam zameniti ili vratiti novac u slučaju da nemamo isti proizvod koji ste kupili.

Rok za utvrđivanje verodostojnosti  onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe, njena zamena ili povraćaj novca je 15 radnih dana od prijema vraćene robe.

Zadržavamo sva prava promene cene proizvoda. U koliko ste poručili robu po jednoj ceni i po toj ceni ste platili, a nakon toga dođe do akcijskog sniženja cene, nemate prava na povraćaj novca.

U vezi sa dodatnim pitanjima oko reklamacija i povraćaja robe možete nas kontaktirati na email admin@eparhija.rs.